Lagerstyrning när den är som bäst
Integrera DdD Back Office i dina andra försäljningskanaler och få uppdaterad lagerinformation i realtid. Kontrollera lagersaldo i andra butiker inom gruppen, och överför varor mellan butikerna på ett smidigt sätt.
Vi på DdD förstår att det finns så mycket mer till en modebutik än det som syns i butiken. Givetvis vill vi hjälpa er även bakom dörrarna. DdD’s Back Office paket för modebranschen förenklar allt som har med ert företags lagerstyrning och administration att göra. Bland annat redovisning, kontering, bokföring, kontroll av lagersaldo osv. Vårt butiksdatasystem gör det så enkelt som möjligt för er att ha överblick samt hantera och analysera era informationssystem. Med DdD Back Office är du:
DdD Back Office var DdD:s första molnbaserade applikation vilket gjorde applikationen tillgänglig 24/7. Få åtkomst till data och hantera verksamheten när och var du vill
Integration till DdD Back Office skapas via API och du har därför fullständig frihet att välja vilka system du skapar integrationer med. Det kan till exempel handla om webbutiker, lojalitetsprogram, affärssystem m.m. Det är dina behov som står i centrum
DdD Back Office har stöd för alla världens språk och kulturer. Detta gör att butiker världen över kan använda systemet på sitt eget språk. DdD Back Office är en global applikation anpassad efter lokala behov
Integrera DdD Back Office i dina andra försäljningskanaler och få uppdaterad lagerinformation i realtid. Kontrollera lagersaldo i andra butiker inom gruppen, och överför varor mellan butikerna på ett smidigt sätt.
Det spelar ingen roll om du tar emot varor manuellt eller via EDI. DdD Back Office anpassar sig efter dina behov.
Enkel hantering av varugrupper – ändra, radera, skapa nya listor. Även leverantörsinformation är lätt att hantera.
DdD Back Office har under flera år utvecklats och specialanpassats för modebranschen. Vi ser och förstår dina behov av enkel administration av olika sortiment flera gånger om året.
Visa standardrapporter eller skapa en egna anpassade rapporter med de nyckeltal du föredrar, t.ex. försäljning, omsättning, bruttoresultat, omsättningshastighet o.s.v. Rapporterna kan även genereras automatiskt. Du kan till exempel välja att en specifik rapport ska genereras varje morgon så du kan börja din arbetsdag med en uppdatering av verksamheten. För mer detaljerad rapportering – titta närmare på DdD Report-applikationen.
Enkel inventeringsfunktion – inventeringssiffror och redogörelser kan enkelt laddas upp och ner.