För separata butiker eller andra företag som behöver ett komplett Back Office-system rekommenderar vi att ni tittar både på våra DdD POS- och Back Office-lösningar. DdD-systemet för detaljhandeln, som inkluderar den mest användarvänliga POS-lösningen och en komplett Back Office-version med lagerstyrning liksom realtidsrapportering och möjlighet till integration av exempelvis webbutik och affärssystem, ger dig ett professionellt försäljningsverktyg liksom även supermodern lagerstyrning.
DdD POS är ett molnbaserat, professionellt men ändå användarvänligt kassasystem som innehåller alla relevanta funktioner som behövs inom modedetaljhandeln, exempelvis:
DdD Back Office kommer att vara hörnstenen i ditt butiksdatasystem. En flexibel, molnbaserad lösning som ger dig tillgång till all din data när som helst och var som helst. Se dina inventeringsdata, tillgång till och ändra din butiksinformation såväl som dina dagliga rapporter.
Tillgängliga 24/7
Vi strävar efter att vara tillgängliga 24/7 för att alltid kunna hjälpa dig i din affärsverksamhet.
Molnbaserad applikation
Eftersom DdD Back Office är en molnbaserad applikation är dina data alltid tillgängliga och säkra. Säkerhetskopiering görs automatiskt. Du får realtidsdata och din programvara är alltid senaste versionen eftersom uppdateringar görs automatiskt.
Förberedd för integration
Integration till DdD Back Office är tillgängligt via det inbyggda öppna API och du har därför full frihet att välja vilka andra lösningar du vill skapa integrationer med. Du kan till exempel integrera lösningen till din webbutik för att få tillgång till lagersiffror i realtid och/eller affärssystem för enkel affärsstyrning.
Globaliserad och lokaliserad
Back Office har stöd för alla världens språk och kulturer. Detta gör att detaljhandlare världen över kan använda systemet på sitt eget språk. DdD Back Office är en global applikation anpassad efter lokala behov.